loading...
اشعار
reza بازدید : 133 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

این روزا دوره ازم غصه و ماتم

این روزا خوشم از اینکه من باهاتم

دیگه هیچ چیزی تو دنیا کم ندارم

این روزا خوشم که رویای شباتم


شب و روز به فکر این بودم که تنهام نذاری

منو بی کس توی این شهر ، با غم هام نذاری


بی تو من ، سخته برام نفس کشیدن

به تو فکر کردن و چشماتو ندیدن


بی تو هیچم ، با تو هر لحظه دلم آرومه

وقتی نیستی دل تنهام به غمت محکومه


نمی خواستم که وجودم به تو وابسته بشه

اما انگار دل من ، محاله که خسته بشه


نتونستم تو نبودت با خودم کنار بیام

انگاری فقط تو بودی مرهم دل تنگیام


نازنین ، بدون تو حال و هوام بارونیه

بهترین ، اگر نباشی قلب من زندونیه


این روزا دیگه نمی مونم به در چشم انتظار

این روزا دیگه نمی شینه رو دل ، گرد و غبار

دیگه هیچ چیزی تو دنیا نمی خوام

این روزا از بی کسیم دیگه نمونده یادگار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 4,980