loading...
اشعار
reza بازدید : 200 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دلم گرفته دیگه من تنها شدم           دارم می میرم دیگه نیست دست خودم

امروز می خوام یکم باهات حرف بزنم             از این همه غصه و غم دل بکنم

خلاصه این بار اومدم دردامو درمون بکنی           بهم عنایت بکنی ، دردامو درمون بکنی

این روزا چشای من خسته شدن                    شب و روز به گریه وابسته شدن

نکنه تو هم ازم خسته شدی                    که همه درا به روم بسته شدن


خودت میگی جواب میدم ، وقتی منو صدام کن

تموم عمرم پای تو فقط می خوام نگام کنی


می خوام که باورت بشه تویی همه وجود من

  غربت و تنهایی شده تموم تار و پود من


اما این ، هر روز و هر شب ، توی گوشم یه نداست

  اونکه مهربون ترین آسمونهاست ، خداست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 4,971